4 Temmuz 2012 Çarşamba

Columbia Road Flower Market























Londra'da her Pazar gunu sabahtan cicek pazari kuruluyor. Sehirde bahcesi olan cok insan oldugu icin gercekten bu pazara gittiginizde inanilmaz bir kalabalikla karsilasiyorsunuz. Sadece pazarin icinde yurumek ve ciceklere bakmak bile bana cok keyifli gelir. Bahcesi olmayanlar icin de envai cesit buket bulabilirsiniz. En populeri de kocaman aycicekleri demetleri. Birdahaki gidisimizde mutlaka alacagim.







Sokagin girisinde saksi ve bahce aksesuarlari satan dukkanlar var. Birkac tane de 2.el sus esyasi satan yer ki ben simdiye kadar birsey alamadimsa da cok seviyorum ikinci el ev esyalarina bakmayi. Genelde hepsinde cok sirin porselen fincanlar, tabaklar gumus catal bicaklar oluyor. Kaziklanma ihtimalimi de goz onunde bulundurarak sadece bakmakla yetiniyorum.










Adi her ne kadar Flower market diye gecse de bol bol sebze, meyve ve otlar da var. Isterseniz fide isterseniz sogan seklinde satiyorlar. Tohum yok malesef.
Sabah saat 8 de acilan pazar saat 3 de toplanmaya basliyor.











Bu yandaki de nedir diye sorarsaniz oradaki binalardan birinin penceresinde kanavice yapan kafasina kurt maskesi takmis bir adamdi. Manasini pek cozemedim, pamuk prensesin anneannesini yiyen kurttu belkide, yani anneannenin ruhu icine girmis o yuzden kanavice yapiyordu? Bilemedim ama degisik geldi cektim fotosunu. Tam bir japon turist ruhuyla her gordugum seyin  fotografin cekiyor olusumla da ayri bir gurur duyuyorum.
Pazara cikan ara sokaklardan birinden girdiginizde ufak bir meydana cikar. Kosesinde bir kahveci vardir onunde inanilmaz bir kuyruk olur hatta bazen tam onunde sokak calgicilari birseyler calar

2 yorum:

  1. Aralık ayında kısa bir londra ziyaretim olacak. Blogunuz çok yardımcı olacak bana. Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir zamanlama, Aralık ayında Londra çok hareketli olur. Ama bir o kadar da soğuk olur aman dikkat! :) sorunuz olursa çekinmeyin lütfen. Şimdiden iyi tatiller.

    YanıtlaSil