1 Nisan 2012 Pazar

Richmond Riverside

Her Londra ya gelenin gormesi gereken ama cogunlugun goremedigi yerdir Richmond. Ben de bir arkadasim sayesinde Londraya gelisimin 7.ayinda gorebildim. O zamana kadar adini bile duymamistim, hatta  eve gelir gelmez  Londra seyahat rehberlerime baktim, malesef oralarda da cok kisa ve nedense fotograf bile konmadan gecilmis. O yuzden  ikinci gidisimde sizin icin bol bol fotograf cekmeye gayret ettim. Eger arabanizla geliyorsaniz sokaktaki park alanlari sadece 2 saatlik. Ama bir otopark var tam yeri Friars Ln nin sonunda st.Helena Cottage in orada. Asagidaki yolun sonunda. Little Green park i saginiza alip dumduz giderseniz P isareti hemen karsiniza cikacaktir. Ozellikle benim gibi dogal guzellikleri seven birisiyseniz  gunesli bir gunde Richmond'da bir oglen molasi size cok iyi gelecektir

Eger tube ile gelirseniz Richmond Station a gelirseniz George street uzerinden sola dogru yuruyerek Tescoyu gecince sagdaki sokagin sonundan yine Little Green i takip ederek Friars Ln e cikmaniz mumkun. Yada kisaca River derseniz kime sorsaniz gosterirler :)

Richmond'da cok sayida magazanin bulundugu caddeye de nehri dik kesen tum sokaklardan yukari yuruyerek ulasabilirsiniz.
Asagida resmini bulacaginiz cikolata dukkani da Greenparkin karsisindadir. Cikolatacinin oldugu sokak ve bir sonraki sokagin icinde de kucuk bir cafe, dondurmaci-ne zaman gorsem onunde bir kuyruk var henuz yemek kismet olmadi- vardir.






Richmond un en guzel yeri suphesiz ki nehir kiyisi. Ozellikle Istanbulda sahil yuruyuslerini ozleyenlere birebir. Gunesli bir gunde ozellikle nehir kenarinda yuruyus yapip kenardaki restaurantlardan birinde yada cimenlere yayilip manzaranin keyfini cikartmanizi tavsiye ederim.
Bir de park tarafi var. Henuz oraya gitmedim. Tez vakitte gidecegim insallah.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder