10 Nisan 2012 Salı

Tower ,Tower Brige, London Eye ve Big Ben

Benim en sevdigim yuruyus guzergahlaridir. Once metroyla Tower Hill istasyonunda inip kalenin oldugu nehir kenarinda bir yuruyus yapabilirsiniz. Ben genelde London Bridge istasyonunda inip kopru uzerinden karsiya gecerek Tower Hill e yurumeyi seviyorum, biraz uzun oluyor o nedenle direkt Tower Hill istasyonunda inebilirsiniz. Ardindan kalenin hemen yanindaki cafeden black bir filtre kahve alip nehir kenarindaki banklardan birinde oturup Tower Bridge in bu guzel manzarasinin tadini cikartirim. 




Bir de Tower hillden 5 dk yuruyerek koprunun altindan kiyiyi takip ederseniz St.Katherine's Docks a ulasirsiniz. Burasi ufak bir marinadir. Icerisinde manzaraya bakarak kahvenizi icebileceginiz bir Starbucks da var. Gormenizi tavsiye ederim.



Tekrar metro ile Westminister istasyonunda indiginizde sizi Big Ben karsilar. Hemen yanindaki kopruden (westminister bridge) karsiya, London Eye in oldugu tarafa yuruyerek bir sonraki kopruden tekrar geldigim metro istasyonuna donerim. London Eye ve Tower i da gezerseniz bu iki tur tum bir gununuzu doldurabilir. London Eye'da herzaman uzun bir kuyruk olur.

London Eye' in tepesinden manzaralar...





1 yorum:

  1. Merhaba , yazilarinizin neredeyse tamamini okudum..yakinda londraya gelmeyi cok isteyen biri olarak cok cok faydali.iyiki yaziyorsunuz...

    YanıtlaSil